Resklar

Idag har jag ägnat dagen till att packa och skriva student-tackkort =) Kom nyss hem från A6 där jag gjorde den sista shoppingen (lösté, lösgodis, saltlakrits, tandkräm och alvedon).  Nu är jag nästan packad och klar! Najs.

Jag flyger imorgon kl 06.45 från Landvetter och kommer fram till Kahululi, Maui, ett dygn senare (men sju på kvällen Hawaiiansk tid, för de ligger 12 h före oss).


Här ser ni en karta över min resväg:


Göteborg-London-Los Angeles-Kahului (Maui)


Men nu måste jag fortsätta med mitt packande och helst lägga mig så snart som möjligt...ska upp vid 3-tiden i natt. Jippie. Och så måste jag ta ett sista glas fil för detta halvåret ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

ååh, så nära det är nu! haha! trevlig resa och trevligt halvår! ;)



ja, ska faktiskt träffa henne imorn . vi ska fira natalie , så jag hälsar till henne då! ;)



MASSA KRAMAR TILL DIG!

2008-09-11 @ 21:23:01
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0