Maui


Kommentarer
Postat av: Hannah

TAACK :D den är köpt på killarnas avdelning på H&M. men jag har nog sett fler tjejer med den än killar! hah !



jobbet fick jag genom en vi känner så det var lätt att få det, lite skönt med extra jobb sådär! :) en vecka kvar tills du åker! hur känns det? :D

2008-09-03 @ 16:32:22
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: Josefine

MIna rumskamrater: Maria är mer som jag, lugn, lite tillbaka men mcyket trevlig, ordningsam. Johanna kan du läsa om i mitt kommentarsvar till Erika på "En dag i Uppsala" Då kommer du att förstå lite... :P Haha. Killarna i källaren, o lalala. haha, skoja bara. De är trevliga! Mycket snälla, en väsignelse att ha dem här, att man fick lära känna någoin direkt.

Vi kommer att ha prov på varje ämne, med ig,g och vg (tror jag) fast de säger att de inte är svåra prov, lite 1,x,2 frågor. Och så har vi fått bibelmomoreringsverser, två till varje ämne (och det är ca 15 ämne skulle jag gissa). Sen har vi fått 10-15 böcker att läsa, men de är till hela året. Det är spännande att fördjupa sig i Bibeln och kristendomen, att få veta mer varför liksom, inte bara det är bra att göra si och så utan att man får reda påa anledningarna till varför det är bra eller dåligt. men vi har ju bara börjat, man komme rnog att vara fullproppad till höstlovet alltså... haha.

2008-09-03 @ 22:26:38
URL: http://handkram.blogg.se/
Postat av: Hanna L

Hej, vad kul att du har en blogg. Nu kan jag följa dig på din resa inte bara i hjärtat utan också visuellt. Vi hörs!

2008-09-07 @ 18:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0