Redo!

Nu är vi redo att åka! Alla mina saker är packade; en resväska med saker att lämna kvar här på basen och en ryggsäck (32 pounds) för outreach. 
Igår kväll hade vi "commissioning night" då alla Maui Ywam:ers klädde upp sig och träffades, fikade, lovsjöng och så bad de för våra olika team och "sände ut oss" till våra respektive länder.
Imorgon bitti åker vi, som planerat, till Thailand! Och efter det är det Borneo som väntar (18/12-19/2), yeah! Vad vi främst kommer göra där är att lära känna folk och utifrån det dela vår tro med dem. Vi kommer att spela drama, sjunga och predika i kyrkor och leka mycket med barnen i byarna. Det ska bli spännande!

Flyginfo: 
  • (10-11/12) Kahululi (Maui) - Honolulu - Tokyo (Japan) - Bangkok (Thailand)
  • (18-19/12) Bangkok - Kuala Lumpur (Malaysia) - Kuching (Malaysia) - Pontianak (Indonesien)
  • (16-19/2) Pontianak - Kuching - Kuala Lumpur - Tokyo - Honolulu - Kahululi (Maui)

Ni hemma får jättegärna vara med och be för oss medan vi är borta! Vi lär behöva hjälp i bön för det gör verkligen skillnad! 

Hoppas att ni alla får en riktigt bra jul! Guds välsignelse och stora kramar!! 

Ps. Om ni vill höra av er, gör det helst till min hotmail för det är förmodligen det enda jag kommer att kunna använda (om jag ens får tillgång till internet :P)

Här är lite bilder från gårdagen:


Commissioning Night















Fler bilder: http://www.facebook.com/album.php?aid=66021&l=28a49&id=6909871

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0