Borneo: Here I come!

Idag pa fm har vi haft undervisning om mission och pa em har vi gatt runt pa ett universitetsomrade och pratat med studenterna etc. Hehe, det var kul! De flesta kunde knappt nagon engelska alls, sa man fick anvanda sina teatertalanger sa gott det gick :P Nu har vi lite ledig tid, men strax ska vi ata var "sista maltid". Sjalvklart blit det pizza, eftersom alla amerikaner vill ha sa mkt fett och ost som mojligt ;P hehe. Nej, men vi ville ha lite vasterlandsk mat nu innan vi kommer att ata ris 3 ggr per dag for de resterande 2 manaderna =) I kvall har vi en sista bone- och lovsangskvall tillsammans innan det blir dags att saga hejda till alla. Det kommer bli SA sorgligt!

I morgon bitti kl 6 aker vi till Borneo! Spannande! Dar kommer jag inte ha tillgang till internet alls lika mkt som har i Thailand, eftersom vi kommer att vara i byar ute i djungeln. Men hoppas att ni far en underbar jul och ett gott nytt ar!! Kramar! 

Ps. Tack for alla mail, men tyvarr hinner jag inte svara pa dem nu. Men fortsatt garna att skicka mail, det ar alltid kul att kunna lasa vad som hander hemma och hur det ar med er! =)

Kommentarer
Postat av: emelie

Johanna. Jag blir sjukt avundsjuk när jag läser om allt du är med om. JAg saknar dej. Hoppas du får en riktigt God Jul i djungeln och ta det försiktigt min vän=)



stora kramar

2008-12-20 @ 10:33:38
Postat av: jonas l

Hej. Gott nytt år och hoppas det går bra för dig i Borneo.

2008-12-25 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0