Ballongfigurer, pinocchio och raggarrunda

Kom till Borås i fredagskväll och då åkte jag, Kristin och Filip (mina kusiner) på ekumenisk ungdomssamling i Pingst. Det var Markus Olsson som predikade, mkt bra! Sen igår kollade vi runt lite på stan, fikade och träffade bl.a. på Wahls som lärde mig och Kristin hur man gjorde ballongfigurer. Najs. Min röda nalle är numera min maskot nr 1 (efter Berit då...någon som minns henne?! :P) Senare på dagen åt vi trerättersmiddag som min faster tillagat:) Då var även Simon och hans flickvän Cherie där. Det var en mycket trevlig visit som får göras om om cirka sex månader...
När jag kom till Jönköpingsstation igår kväll var limpan där!! Vi köpte med oss gratis kaffe från Max och drog ner till Vätterstranden där vi hade en romantiskt (hrm?:) dejt. Senare blev det bilraggarrunda med "I like big butts" på hög volym och tutande genom Jönköpings gator. Det var det bästa på länge. Yeah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0